ТОП-10 популярных новостей
Чому тобі більше подобається дружити з жінками, ніж із чоловіками 14.05.2024 — Юмор — 0 9 речей, які жінки помічають набагато швидше, ніж чоловіки 10.05.2024 — Юмор — 0 Названі країни з найменшими пенісами 09.05.2024 — Юмор — 0 Як попросити номер телефону дівчини, щоб вона точно захотіла з тобою зустрітися 07.05.2024 — Психология отношений — 0 10 тонких ознак, що дівчина незадоволена вашими відносинами, але мовчить про це 06.05.2024 — Психология отношений — 0 Названо найнебезпечнішу секс-позу у світі 06.05.2024 — Секс — 0 П'ять речей, переоцінених чоловіками 02.05.2024 — Психология отношений — 0 6 питань, які допоможуть врятувати розмову 01.05.2024 — Психология отношений — 0 9 егоїстичних причин, чому колишні хочуть повернути стосунки 29.04.2024 — Психология отношений — 0 12 ознак, що ти випрошуєш кохання у дівчини 25.04.2024 — Психология отношений — 0

Цитаты великих

Пуля очень многое меняет в голове, даже если попадает в задницу Аль Капоне

Опрос посетителей

Сколько тебе лет?

8 речей, які непомітно з'їдають ваш бюджет

23.10.2023 — Карьера
8 речей, які непомітно з'їдають ваш бюджет

Виділити один універсальний перелік витрат неможливо. Залежно від інтересів, характеру людини, її бюджету непомітними статтями витрат будуть їжа, одяг, таксі, книги чи щось інше.

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Однак є кілька пунктів, які найчастіше по-тихому з'їдають бюджет.

 

1.Передплати

Ми іноді підписуємося на стрімінгові платформи, книжкові чи музичні ресурси, сподіваючись, що дивитимемося хоча б по фільму на тиждень, почнемо читати книги і так далі. Але часто ми просто забуваємо про підписки.

Ці витрати можуть здаватися невеликими - в середньому від 150 до 500 гривень на місяць, тому багато хто не звертає на них уваги. Однак, навіть так за рік може набігти пристойна сума.

 

2. Опції від мобільних операторів

Мобільні оператори часто грішать, що без вашого відома підключають додаткові послуги. Бувають комічні історії, коли людина купує сімкарту для шлагбауму, щоб мати можливість її відкривати і закривати, а цей шлагбаум отримує цілий пакет платних послуг.

Це, звісно, незаконно. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», без вашого відома не можна підключити якісь опції.

І навіть якщо ви підписали договір із мобільним оператором не дивлячись, підключення можна оскаржити у суді. На практиці, щоправда, мало хто позивається до таких подій.

 

3. Абонементи у фітнес-зал

Абонементи у фітнес-центр, якими ми не користуємося, — це приблизно те саме, що непотрібні передплати.

Якщо у вас немає звички ходити до зали, не варто сподіватися, що ви почнете регулярно займатися, як тільки купите абонемент. Спортзали на цьому і заробляють, адже багато хто купив абонемент, ним не користується.

Крім того, в залах багато додаткових послуг, які не входять до вашого абонементу: заняття з тренером, басейн, солярій, фітнес-бар, якесь додаткове обслуговування.

Важливо розуміти, що купуючи абонемент, ви не обов'язково отримуєте весь спектр послуг і, можливо, в самому залі вас спробують спокусити чимось додатково. Тому виважено оцінюйте, чи дійсно вам потрібні всі ці послуги, чи на вас діє маркетинг.

 

4. Необов'язкові витрати на ЖКГ

Квитанції за ЖКГ деяким можуть здаватися дуже хитромудрими, і в них досить просто упустити якісь необов'язкові платежі.

Радіоточка

Якщо ви живете в радянському будинку, у вас у квартирі може бути абонентська радіоточка. Спочатку їх встановлювали для трансляції програм всесоюзного радіомовлення, а пізніше вони стали використовуватися для оповіщення про стихійні лиха та надзвичайні ситуації.

І навіть якщо до вашої радіоточки не підключений приймач або вона зовсім замурована в стіну, ви все ще залишається абонентом і, можливо, платите трохи більше 100 гривень на місяць.

Колективна антена

Ще один пережиток минулого – це колективна ТВ-антена на даху. Зараз більшість мешканців користуються кабельним телебаченням, і ця антена, якщо вона є, не потрібна. Тож її можна сміливо відключати, щоб не платити за неї щомісяця.

Міський телефон

Можливо, у вас все ще підключено міський номер, навіть якщо самого стаціонарного телефону вже давно немає.

Деякі продовжують зберігати ці номери про всяк випадок, але більшість давно забули, що вони є. Можливо, у вас накопичився борг перед телефонною компанією.

 

5. Кава в кав'ярнях тощо

Кава навинос - це справді велика стаття витрат, особливо у великих містах. Порівняно з минулим роком, середня ціна на каву у закладі зросла на 6% за чашку.

Якщо ви порахуєте, скільки ви витрачаєте на каву на тиждень, місяць і рік, ви зрозумієте, що це досить багато.

Крім кави, є ще низка дрібниць, які можуть непомітно складати великі витрати. Ці витрати варто підрахувати та зрозуміти, чи комфортно вам витрачати саме стільки чи у вас є важливіші фінансові зобов'язання.

Так, та сама кава може робити вас щасливішими, а це коштує грошей. А економія заради економії не має сенсу. І все ж витрачатися на необов'язкові речі варто, коли у вас немає боргів і є фінансова подушка безпеки, якої вам вистачить щонайменше на три місяці життя, а краще — на рік.

 

6. Імпульсивні покупки

Імпульсивні покупки найчастіше походять від нервів. Тому варто подумати, чому вам хочеться щось купити і спробувати розібратися з першопричиною.

Згідно з дослідженнями Вищої школи економіки, імпульсивні покупки — незаплановані, без попередніх роздумів та ретельного пошуку — робили 20,5% респондентів.

Крім того, є ще панічне споживання – це реакція на фактичний чи очікуваний дефіцит товарів після негативних новин. Тобто потрясіння, які оточують нас, стають серйозним фактором для витрачання грошей.

Особливо зараз, коли в постійному доступі ми маємо онлайн-майданчики і витрачати гроші стало простіше.

 

7. Знижки у магазинах

Ми звикли сприймати знижки як інструмент економії, і так в ідеалі має бути. Але часто знижки провокують нас витрачатися на непотрібні речі, які ми не купили б за повну вартість.

Інший варіант — купувати акційний товар більше, ніж потрібно, бо нам здається, що ми економимо. Таким чином, знижки стають пасткою.

 

8. Розстрочки

Так само, замість того, щоб бути хорошим фінансовим інструментом, розстрочка може стати пасткою.

Купуючи на виплат, люди витрачають більше грошей: один із сервісів ділився статистикою, згідно з якою середня вартість покупок, здійснених на виплат, виявляється на 81% вищою, ніж при оплаті банківською карткою в тих же магазинах.

Тобто покупцям здається, що якщо це відкладений платіж і менше бар'єрів для покупки, значить, за раз можна купити більше, на велику суму, в тому числі й те, що не потрібно.

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
В курсе 0 Вышел новый трейлер финальных серий "Сверхъестественного" В курсе 0 Клинт Иствуд в трейлере драмы "Наркокурьер" MC Like 0 Эдита Вилкевичуте для летнего Vogue Mexico Секс 0 Непокоренная вагина: о мужском, о страшном Юмор 0 Все, что мужчина должен знать о шопинге с девушкой В курсе 0 Вышел первый тизер «Колец власти» - сериала по «Властелину колец» от Amazon Карьера 0 7 причин, по которым цифровая эпоха губительна для человечества В курсе 0 Вышел первый тизер «Дома дракона» - приквела «Игры престолов» Секс 1 #говоритженщина: пособие для начинающих любовников Секс 0 Полное практическое руководство по куннилингусу Вокруг света 0 Первый в мире 8-дневный секс-круиз Звезды 0 Фото дня: дочь Хайди Клум для издания Rollacoaster Карьера 0 Речі, за які ти не зобов'язаний звітувати ні перед ким Секс 0 "Чем глубже, тем лучше?": развенчиваем главный мужской стереотип о сексе Карьера 0 9 ознак того, що ти сам заважаєш собі добре жити В курсе 0 Джерард Батлер в боевике «Хороший, плохой, коп» Автомобили 0 Трейлер второго сезона The Grand Tour В курсе 0 Американский стартап создал "кабинку спокойствия" для современных офисов Психология отношений 0 #говоритженщина: зачем мужчине деньги? Карьера 0 Моделі поведінки, які використовують люди, незадоволені своїм життям
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.